Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ігнатьєва А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Ворожбіт В. В. 
Практичні пропозиції Я. П. Ряппо в галузі педагогічної освіти в Україні у 20–30-ті роки ХХ століття [Електронний ресурс] / В. В. Ворожбіт, А. І. Ігнатьєва // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 31. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_31_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.259 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ворожбіт В. В. 
Внесок Я. П. Ряппо в розвиток масової педагогічної публіцистики [Електронний ресурс] / В. В. Ворожбіт, А. І. Ігнатьєва // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 32. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_32_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.684 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ворожбіт В. В. 
Чинники становлення педагогічного світогляду Я. П. Ряппо [Електронний ресурс] / В. В. Ворожбіт, А. І. Ігнатьєва // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 33. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_33_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.603 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Бондаренко І. В. 
Визначні ознаки стилістики постмодернізму в сучасній проектній культурі [Електронний ресурс] / І. В. Бондаренко, А. Ігнатьєва // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2012. - № 13. - С. 4-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2012_13_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 488.341 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ігнатьєва А. І. 
Соціальна спрямованість національної освітньої системи в Україні у 20-ті роки ХХ століття [Електронний ресурс] / А. І. Ігнатьєва // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_9_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 240.586 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Єфіменко Т. М. 
Nozema ceranaе — збудник нозематозу бджіл в Україні [Електронний ресурс] / Т. М. Єфіменко, А. Н. Ігнатьєва, Ю. С. Токарєв, Г. В. Односум // Вісник аграрної науки. - 2014. - № 2. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vaan_2014_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.052 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ворожбіт В. В. 
Внесок Я. Ряппо у розвиток мережі закладів професійної освіти [Електронний ресурс] / В. В. Ворожбіт, А. І. Ігнатьєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 5-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 90.768 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ігнатьєва А. О. 
Відкритий судовий процес над представниками української інтелігенції в справі колишніх гласних Харківської міської думи [Електронний ресурс] / А. О. Ігнатьєва // Збірник наукових праць [Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди]. Серія : "Історія та географія". - 2010. - Вип. 39. - С. 185-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ist_2010_39_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 132.48 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Єфіменко Т. М. 
Nosema ceranae Fries et al., 1996 (Microspora, Nosematidae) – паразит медоносної бджоли в Україні [Електронний ресурс] / Т. М. Єфіменко, Г. В. Односум, Ю. С. Токарєв, А. Н. Ігнатьєва // Український ентомологічний журнал. - 2014. - № 2. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uej_2014_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 912.864 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Ігнатьєва А. І. 
Удосконалення дистанційного навчання студентів в системі безперервної освіти [Електронний ресурс] / А. І. Ігнатьєва // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 1. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_1_12
Розкрито особливості дистанційного навчання (ДН) студентів. У центрі уваги його реалізується проблемно-пошукові, творчі методи організації викладача та студента. Зазначено, що ДН має і свої особливості: гнучкість: той, хто навчається, не зобов'язаний відвідувати регулярно заняття - лекції, семінари тощо, а може сам визначати, скільки часу йому потрібно для освоєння курсу, які дисципліни він вивчатиме для здобуття знань за обраною спеціальністю; модульність: кожна окрема дисципліна або кілька дисциплін надають цілісне уявлення про певний предмет, завдяки чому можна з незалежних навчальних курсів скласти навчальний план, що відповідає індивідуальним або груповим, особливостям; паралельність: індивід може навчатися, поєднуючи професійну діяльність з навчанням; дальнодія: відстань від місця перебування слухача до освітнього закладу немає жодного значення; асинхронність: в процесі навчання той, хто навчає, і той, хто навчається, можуть реалізувати технологію навчання й учіння незалежно один від одного, тобто за зручним для кожного з них розкладом і в зручному темпі; охоплення: кількість тих, хто навчається в системі ДН, не регламентована - всі вони мають доступ до багатьох джерел навчальної інформації (електронних бібліотек, баз даних), а також можуть спілкуватися один з одним і з викладачем через мережі зв'язку або за допомогою інших засобів інформаційних технологій; рентабельність.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.032 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Ігнатьєва А. В. 
Використання педагогічних ідей Я.П. Ряппо в сучасній освіті [Електронний ресурс] / А. В. Ігнатьєва // Новий Колегiум. - 2013. - № 4. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2013_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.557 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Ворожбіт В. 
Духовно-моральне виховання молоді у спадщині педагогів-антропологів ХІХ століття [Електронний ресурс] / В. Ворожбіт, А. Ігнатьєва // Молодь і ринок. - 2013. - № 10. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_10_7
Висвітлено і конкретизовано розуміння сутності, цілей і змісту духовно-морального виховання молоді у спадщині педагогів-антропологів ХІХ ст. Установлено на підставі вивчення першоджерел, що духовно-моральне виховання педагогами-антропологами спрямовувалося на розвиток природних якостей і властивостей характеру дитини, формування моральної звички, яка допомагає людині досягти відчуття гармонії, душевного спокою. З’ясовано, що важливе значення у вихованні мали емпіричні знання та досвід дитини.Освещено и конкретизировано понимание сущности, целей и содержания духовно-нравственного воспитания молодежи в наследстве педагогов-антропологов XIX в. Установлено на основании изучения первоисточников, что духовно-нравственное воспитание педагогами- антропологами было направлено на развитие природных качеств и свойств характера ребенка, формирование его нравственной привычки, которая помогает человеку достичь ощущения гармонии, душевного покоя. Выяснено, что важное значение в воспитании имели эмпирические знания и опыт ребенка.Lighted and specified by the author understanding of the nature , purpose and content of spiritual - moral education of youth in the inheritance teachers anthropologists XIX century. Determined based on the study of primary sources that spiritual-moral education teachers anthropologists directed to the development of natural qualities and properties of a child's character, the formation of his moral habits, which helps a person to gain a sense of harmony, peace of mind . Also found that the importance of education to have empirical knowledge and experience of the child.Проаналізовано зміст духовно-морального виховання молоді у процесі науково-дослідницької діяльності в українських професійних ВНЗ наприкінці ХІХ – у першу половину ХХ ст. Визначено перспективи використання позитивного досвіду виховного середовища у сучасних ВНЗ.Проанализировано содержание духовно-нравственного воспитания молодежи в процессе научно-исследовательской деятельности в украинских профессиональных ВУЗ в конце XIX - в первой половине ХХ в. Определены перспективы использования положительного опыта воспитательной среды в современных ВУЗ. Analyzed the content of spiritual and moral education of young people in the research activities of Ukrainian higher vocational education in the late XIX – first half of the twentieth century. The prospects of taking advantage of the educational experience of the environment in the modern university.
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.838 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського